شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی اربعین

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: پنج محموله از کمک‌های مردمی به موکب شهدای این استان برای پذیرایی از زائران پیاده امام حسین (ع) در تجمع بزرگ اربعین ارسال شد.

حجت‌الاسلام سید جواد رئوف سید نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: پنج محموله از کمک‌های مردمی به موکب شهدای این استان در مرز مهران ارسال شد.

وی افزود: این کمک‌های مردمی برای پذیرایی از زائران پیاده امام حسین(ع) در تجمع بزرگ اربعین تأمین و ارسال شد.

حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد تصریح کرد: اقلام ارسالی شامل یک کامیون آب‌معدنی، یک دستگاه نانوایی سیار، خرید و ارسال چهار تخته چادر برزنتی با ابعاد پنج در 100 مترمربع و 2 کامیون مواد غذایی با همکاری روسای ادارات اوقاف و هیئت‌امنای امامزادگان و 2 هزار تخته پتو است.

وی همچنین از اعزام 100 خادم افتخاری برای ارائه خدمات به زائران و استقرار سه نفر از خراسان شمالی به عنوان هیئت‌امنای موکب در مرز مهران خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان این که پیش‌بینی می‌شود امسال 10 هزار زائر از این استان در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند، گفت: با تمهیدات انجام شده از سوی ستاد اربعین استان می‌کوشیم بهترین خدمات در خصوص پذیرایی و اسکان زائران ارائه شود.

وی با اشاره به این که امروز ابرقدرت‌های شرق و غرب می‌کوشند از یکپارچه شدن امت اسلامی جلوگیری کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اجتماع میلیونی شیعیان در کربلا سد راه اهداف دشمنان خواهد بود لذا با اتحاد خود در این همایش بزرگ مانع تحقق وعده‌های دشمن خواهیم شد.

حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد افزود: ما با حضور و مشارکت گسترده خود در برپایی باشکوه مراسم اربعین اثبات می‌کنیم که راه شهدا و قیام سید و سالار شهیدان ادامه دارد و لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی خاطرنشان کرد: همه دست‌اندرکاران ستاد اربعین و مردم باید کمک کنند تا در امتحان سخت میزبانی زائران امام حسین(ع) سربلند باشیم لذا مشارکت همه‌جانبه در مراسم اربعین امروز یک وظیفه و تکلیف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha