چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ سینمایش «شهیده شام » در بجنورد

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سینمایش «شهیده شام» کاری از گروه جهادی کریم اهل‌بیت حوزه علمیه این استان، به مدت پنج شب در کربلای معلا در محل موکب اصحاب خراسانی اکران می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: سینمایش «شهیده شام» کاری از گروه جهادی کریم اهل‌بیت حوزه علمیه این استان به مدت پنج شب در کربلای معلا در محل موکب اصحاب خراسانی اکران می‌شود.

وی با بیان این که این سینمایش کاری از حوزه علمیه خراسان شمالی با همکاری حوزه هنری استان است، افزود: در این سینمایش 13 نفر به ایفای نقش پرداخته‌اند که تمامی اعضای آن طلاب مدارس علمیه استان هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، برگزار کننده این سینمایش در کربلا را حوزه هنری استان، اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی و موکب اصحاب خراسانی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: متن سینمایش شهیده شام نیز از سوی حجت‌الاسلام‌ سالاری مکی مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گردآوری و تنظیم شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: هدف از سینمایش شهیده شام معرفی شخصیت حضرت رقیه(س) و کاروان اسرای شام در راستای دانش‌افزایی آحاد مختلف جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه سینمایش شهیده شام پس از پنج شب اکران در محل تماشاخانه شمس مجتمع گلشن بجنورد گفت: اختتامیه سینمایش شهیده شام که مخاطبین آن دانش آموزان بودند، شب گذشته در محل تماشاخانه شمس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ سالاری مکی خاطرنشان کرد: سینمایش شهیده شام برای نخستین بار در استان خراسان شمالی از سوم تا هشتم آبان ماه و هر شب دو سانس اکران شد که هر قسمت آن نیز 200 نفر مخاطب داشت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha