چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاحیه دوره میثاق طلبگی همدان به روایت تصویر /حجت الاسلام علی اصغر زارعی مسوول دفتر آیت الله موسوی اصفهانی

مسئول حوزه ریاست حوزه علمیه همدان گفت: کربلا میعاد گاه رهروان حسینی و بهترین مکان برای ابراز هم بستگی جهت مبارزه با استکبار جهانی است، راهپیمایی جهانی اربعین حسینی زنگ خطر جدی برای دشمنان اسلام و مقدمه ساز ظهور منجی عالم بشریت است. 

حجت اسلام علی اصغر زارعی مسئول حوزه ریاست حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به مراسم جهانی اربعین حسینی بیان داشت: می توان به جرات گفت مراسم اربعین امام حسین(ع) بزرگ ترین تجمع  جهان اسلام به شمار می رود که حضور چشم گیر دیگر مذاهب و ادیان رنگ بوی خاصی به این تجمع داده و جلوه گر حقانیت امام حسین(ع) و هدف قیام عاشورا است.
وی تصریح کرد: در چند سال اخیر شرایط خوبی فراهم شده تا کسانی که عاشق اهل بیت(ع) هستند، با حضور در این تجمع جهانی، پیام حقانیت حرکت حسینی و اتحاد مسلمانان را به جهانیان مخابره کنند. 
حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: کربلا میعاد گاه رهروان حسینی و بهترین مکان برای ابراز هم بستگی جهت مبارزه با استکبار جهانی است، راهپیمایی جهانی اربعین حسینی زنگ خطر جدی برای دشمنان اسلام است. 
وی در ادامه افزود: استکبار ستیزی قرن ها است که شروع گردیده و امروز تبدیل به اجتماعی عظیم و جهانی شده که پایه های ظلم کاخ مستکبران را به لرزه درآورده است. 
حجت الاسلام زارعی گفت: در حال حاضر با وجود گستاخی های دشمنان اسلام همچون آمریکا، مسلمانان از پیر و جوان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و این کار آن ها نشانه مبارزه با استکبار و بیعت با هدف امام حسین(ع) است. 
وی در ادامه افزود: صعودی ها با آن همه امکانات از پس اداره حج که در برابر اجتماع عظیم اربعین چیزی نیست عاجز مانده اند و به نظر من اگر زیر ساخت ها و امکانات محیا شود، قطعا مردم بیشتری در این مراسم معنوی حاضر می شوند. 
وی در پایان گفت: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند با شبهه افکنی از طریق رسانه ها و فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای اعتقاد مردم را نسبت به اهدف قیام امام حسین(ع) کم رنگ کنند و این تجمع سال به سال باشکوه بیشتر در حال برگزاری است و این حرکت عظیم مستضعفان جهان ان شاءالله نوید بخش آمدن یگانه منجی عالم بشریت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha