سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین اکبر بیگلری

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: امام راحل با انقلابش به اسلام و روحانیت عزت ویژه ای داد و بشریت مدیون ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حــوزه» در کردستان، دادستان ویژه روحانیت غرب کشور ظهر امروز با طلاب و اساتید مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) کردستان دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام اکبر بیگلری اظهار داشت: وظیفه دادگاه ویژه روحانیت، صیانت از جایگاه روحانیت است.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: در تشکیلات دادگاه ویژه روحانیت هیچ گاه به روحانی به صورت کتبی اخطار داده نمی شود و حتی اگر رای هم صادر شود، کسی از رای صادر شده خبر ندارد، زیرا با این کار می خواهیم جایگاه این قشر در جامعه پایدار بماند.

حجت الاسلام بیگلری تاکید کرد: این دادگاه توسط امام راحل تاسیس شد و در حال حاضر دو نفر به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در آن حضور دارند.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که روحانیت اصیل همواره در طول تاریخ روشنگر بوده، گفت: در مقابل روحانیت اصیل، برخی از روحانی نماها هستند که دشمن می خواهد از طریق آنها به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

این مقام مسئول با تاکید بر این که رسالت طلبه؛ خوب درس خواندن به خاطر خداست، ادامه داد: به نظر بنده در قضاوت جای طلاب خالی است و باید بیشتر از این؛ از ظرفیت روحانیان در مباحث قضایی استفاده شود.

حجت الاسلام بیگلری تاکید کرد: انس با قرآن و درک مفاهیم آن و ارتباط با اهل بیت(علیهم السلام) رمز موفقیت طلاب است.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور با اشاره به این که درس اخلاق برای روحانی و طلاب همانند آب برای ماهی حیاتی است، گفت: امروز وسایل ارتباط جمعی بسیاری در جامعه داریم و بیشتر اطلاعات از طریق فضای مجازی منتقل می شود، لذا طلاب و روحانیان باید در این حوزه بسیار احتیاط کنند.

وی اظهار داشت: امام راحل با انقلابش به اسلام و روحانیت عزت ویژه ای داد و بشریت مدیون ایشان است و دشمنان به این مهم رسیده اند که باید از کانال روحانیت به این نظام و اسلام ضربه بزنند، لذا همه باید هوشیار باشیم.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: امام راحل آمدند و دست بیگانگان را قطع کردند و به دنیا نشان دادند که ملت های مسلمان می توانند روی پای خود بایستند.

حجت الاسلام بیگلری با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب به اطاعت از ولایت فقیه است، افزود: ایجاد گروه های تروریستی و جنگ های نیابتی در منطقه همه به خاطر محدود کردن نظام اسلامی ایران و اقتدار آن است، زیرا ایران امروز در جهان ام القراء مسلمین است.

وی بیان داشت: دشمنان امروز ولایت فقیه را نشانه گرفته اند، لذا عواملی در چنده دارد و متاسفانه برخی از روحانی نماها خیمه گردان دشمن شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha