سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 	تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات-۳

حوزه/ رئیس مرکز امور نخبگان حوزه های علمیه گفت: حمایت های علمی و مهارتی از نخبگان و فراهم نمودن شرایط لازم برای ارائه خدمات علمی آنان به حوزه و جامعه از اولویت های مرکز رسیدگی به امور نخبگان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیذ علی عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه، امروز ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه، با اشاره به اقدامات حوزه علمیه در زمینه شناسایی نخبگان حوزوی، افزود: اقدامات مربوط به حوزه علمیه در دو بخش شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی انجام شده است.

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه افزود: در شناسایی نخبگان حوزه علمیه برادران سراسر کشور تاکنون چهار دوره علمی و پژوهشی را به اتمام رسانده ایم و بنا داریم دوره پنجم آن را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عماد ادامه داد: در بخش خواهران نیز دو مرحله از روند شناسایی نخبگان صورت گرفته و مرحله سوم نیز آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به حمایت امور نخبگان حوزه از استعدادهای برتر، اظهار داشت: حمایت های علمی و مهارتی از نخبگان و فراهم نمودن شرایط لازم برای ارائه خدمات علمی آنان به حوزه و جامعه از اولویت های مرکز امور نخبگان حوزه های علمیه است.

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه ادامه داد: این مرکز از فعالیت های علمی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و مطالعاتی نخبگان حوزوی، حمایت مادی و مالی می کند و سعی کردیم در حد توان نیازهای علمی، مهارتی و مادی این عزیزان را فراهم کنیم.

وی افزود: امیدواریم نخبگان علمی و استعدادهای برتر حوزوی با آمادگی هر چه بیشتر بتوانند در خدمت جامعه بوده و نیازهای کلیدی نظام اسلامی را تامین کنند.


حجت الاسلام والمسلمین عماد در پایان با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری حوزه، گفت: هم اکنون خبرگزاری حوزه به عنوان یک رسانه تخصصی که مزین به شاخص های اخلاقی است تاثیر بسزایی در فضای رسانه ای کشور دارد.

شایان ذکر است، خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha