پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری در ستاد اربعین گفت: امسال۸۰ نفر روای در راهپیمایی بزرگ اربعین حماسه عاشورا را در قالب نقاله و داستان روایتگری خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر اظهار کرد: بعثه مقام معظم رهبری عهده دار بخش فرهنگی و آموزشی در ستاد اربعین است. و با همکاری 16 عضو دیگر این ستاد از جمله حوزه های علمیه کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان صدا و سیما و دیگر نهادها آماده خدمات رسانی به زائران حسینی است.

وی ادامه داد: در همه استان ها کمیته فرهنگی ستاد اربعین فعال است و چون از تصدی گری دوری کرده ایم عمده وظیفه ستاد سیاستگزاری، طراحی و هدایت گری می باشد و امور اجرائی بر عهده نهادهای مردمی است.

مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری در ستاد اربعین عنوان داشت: از مهمترین اقدامات ستاد اربعین در عرصه فرهنگی، برگزاری همایش مشترک علمی با دانشگاه عراق در موضوع اربعین، و انتشار دو فصلنامه علمی و پژوهشی جاذبیه الحسینه به دو زبان عربی و فارسی بود.

حجت الاسلام احمدی افزود: اعزام دو هزار مبلغ روحانی به مراسم اربعین با همکاری حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات، سازمان اوقاف و خاتم الاوصیاء از دیگر اقدامات ستاد اربعین بود. همچنین 80 نفر روای حماسه عاشورا را در قالب نقاله و داستان روایتگری خواهند کرد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha