پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی گفت: دین الهی با سختی های فراوانی به دست ما رسیده است، علما و روحانیون در زمان حکومت رضا شاه ملعون شرایط سختی را می گذراندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان عصر امروز در همایش مبلغان استان همدان بیان داشت: مبلغان  همانند انبیاء الهی در سخت ترین شرایط به تبلیغ دین الهی می پردازند.

وی تصریح کرد: مبادا فشار های راه تبلیغ سبب شود که شما مبلغان از هدف الهی خود سرد شوید، انبیاء الهی نیز در راه تبلیغ دین الهی سختی های فراوانی کشیده اند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: دین الهی با سختی های فراوانی به دست ما رسیده، علما و روحانیون در زمان حکومت رضا شاه ملعون شرایط سختی را می گذراندند.

وی در ادامه افزود: من به شما توصیه می کنم حتما شرح حال علمای گذشته را مطالعه کنید و ببینید که برای دین الهی چه خون هایی ریخته شده و چه عذاب هایی کشیده شده است.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه ماندن در حوزه های علمیه لیاقت می خواهد؛ بیان کرد: عده ای از افراد لیاقت ماندن در مسیر انبیا الهی را ندارند تبلیغ دین لیاقت می خواهد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به «إِنَّ الَّذينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا» گفت: وعده کسانی که با توکل به خدا در راه تبلیغ دین الهی قدم بر می دارند بهشت برین است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: هجرت یکی از مهم ترین مسایل در اسلام به شمار می رود، نبی مکرم اسلام(ص) اولین مبلغی بود که برای تبلیغ دین اسلام هجرت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha