پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت:پیاده روی اربعین حسینی نمایش اقتدار اسلام و شیعیان است .

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی اوج ارادت دلدادگان و شعیان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش است بیان داشت:این حرکت مردمی و عظیم خنثی کننده توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است که با این پیاده روی عظیم ترس و واهمه این شور و شعور حسینی به دل دشمنان افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین حسینی فرصتی برای ابلاغ پیام حسینی به جامعه آزادگان جهان است خاطر نشان کرد: امت اسلام به ویژه شعیان با حضور باشکوه خود در این همایش عظیم به دنیا خواهد فهماند که همواره نور حرکت حسینی چراغ راه حرکت و هدایت آزادی خواهان جهان است و نور آزادگی همواره موجب بیداری اسلام ناب محمدی(ص) در جهان است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه امام حسین(ع) محور وحدت همه انسان های عاشق و دلداده قرار گرفته، گفت: پیام این حضور عظیم و میلیونی برای بدخواهان دین مبین اسلام و مکتب تشیع دردآور است .

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه حقانیت اسلام و مکتب تشیع امروز بیش از هر زمان دیگری در دنیا اثبات شده، افزود: امت اسلامی با این حضور باشکوه بصیرت حسینی را برای جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک حرکت خودجوش و کاملا مردمی است، اظهار داشت: هیچ قدرتی در جهان بجز مسلمانان آگاه و بیدار نمی تواند این همایش عظیم را این گونه مدیریت نماید و این تنها به واسطه عشق و دلداگی مسلمانان و شیعیان به مکتب اهل بیت(ع) است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرام پرچمدار دفاع از دین و معارف اهل بیت(ع) است، گفت: مردم ایران اسلامی در راه دفاع از ارزشهای ناب اسلام و مکتب اهل بیت(ع) از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و تا پای جهان بر ارزشهای ولایت مداری و استکبار ستیزی ایستادگی می کنند و همواره با بصیرت توطئه های دشمنان اسلام و تشیع را خنثی خواهند نمود .

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha