جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالحمید خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: تلاش داریم از ظرفیت مهم فراکسیون روحانیت در جهت برطرف کردن دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه های گوناگون استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران حجت الاسلام عبدالحمید خدری با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: باید از همه ظرفیت های فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در جهت بهبود قوانین استفاده کرد.

وی افزود: ما تلاش داریم از این ظرفیت در جهت برطرف کردن دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه های گوناگون استفاده کنیم.

شایان ذکر است خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات لاوه بربرگزاری سلسله نشست های تخصصی، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه»  و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha