جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوار پور، با بیان اینکه امنیت راهپیمایی اربعین حسینی به برکت حضور سربازان جان‌برکف آقا امام زمان(عج) است، گفت: امروز امنیتی که در مرزها و حتی کشور دوست و همسایه‌مان عراق بر قرار است، به برکت حضور سربازان و سپاهیان جان‌برکف آقا امام زمان(عج) است که باید قدردان زحمات مخلصانه آن بی‌نشان‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار حسن شاهوار پور، امروز در جمع خبرنگاران مستقر در پایانه مرزی چذابه، با بیان اینکه اربعین حسینی نماد همدلی و وحدت ملت‌هاست، اظهارداشت: امیدواریم همگان از حرکت بزرگ اربعین درس بگیرند؛ چراکه این حرکت، یک خیزش عظیم وحدت‌آفرین می‌باشد.

وی اربعین حسینی را حرکتی بی‌نظیر در عالم هستی عنوان کرد و گفت: در هیچ کجای جهان نمی‌توان این خیل عظیم از مشتاقانی که به‌سوی معشوق خویش حرکت می‌کنند را مشاهده کرد و باید گفت که افزایش شوق حسینی میان زائران دیار غربت از برکات خون امام حسین(ع) است.

شاهوارپور، با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تسریع عبور و مرور زائران اباعبدالله الحسین(ع)، بیان داشت: امروز امنیتی که در مرزها و حتی کشور دوست و همسایه‌مان عراق بر قرار است، به برکت حضور سربازان و سپاهیان جان‌برکف آقا امام زمان(عج) است که باید قدردان زحمات مخلصانه آن بی‌نشان‌ها باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در پایان و در پاسخ به سؤال خبرنگار «حوزه» مبنی بر تأثیر حضور طلاب و مبلغان دینی در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: به‌یقین یکی از اثرات مثبت حرکت بزرگ اربعین زمینه‌سازی برای داشتن جامعه‌ای سالم و مملو از معنویت و پاکیزگی است که امیدواریم با تلاش روحانیون و مبلغان دینی، بیش از پیش ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha