جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسفندیاری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان از ایجاد گروه های اندیشه ورز حوزه علمیه خراسان و سلسله نشست هایی که توسط آن انجام می شود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد اسفندیاری در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان با آیت الله اشرفی شاهرودی  از اساتید خارج این حوزه در بازدیدی که از دفتر و مرکز تحقیقات اسلامی انجام شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های تحولی و پژوهشی این حوزه، گفت: یکی از کارهایی که اخیرا راه اندازی شده و برخی از آن فعالیت ها در حال برگزاری است، ایجاد گروه های اندیشه ورز حوزه علمیه خراسان و سلسله نشست هایی است که توسط ان انجام می شود.

وی از دریافت مجوز انتشارات حوزه علمیه خراسان خبر داد و اظهار کرد: نخستین کتاب این انتشارات عنوانی درسی دارد که به چاپ رسیده و کتابی دیگر به دروس حضرت آیت الله سبحانی در ایام تابستان در مدرسه علمیه عالی نواب مربوط می باشد که در دست چاپ است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان از دیگر فعالیت هایی مانند حضور در نمایشگاه های کتاب، قرآن و پژوهش در سطح استان و تاثیر مثبت ان نیز گفت و اقدامات تحولی 18 ماهه اخیر را بسیار پرشتاب و با کار و فعالیتی جهادی توصیف کرد.

انتهای پیام/313/25
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha