پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ بلال شعبان

حوزه/ دبیرکل جنبش توحید لبنان گفت: ما باید ببینیم به عنوان علمای جهان اسلام جزئی از مشکل هستیم یا جزئی از راه حل! برخی علما طوری عمل می‌کنند که منجر به نشدید تنازع می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از بیروت، شیخ بلال شعبان در اجلاس بین المللی علمای مقاومت در بیروت گفت: متاسفانه به جان هم افتادن بخشهای مختلف از امت اسلامی موجب تضعیف مقاومت میشود و ما باید به جای این مسئله تمام نیروهای خود را در برابر دشمن واحد متحد کنیم.

دبیرکل جنبش توحید لبنان به نکته ای ظریف اشاره کرد و افزود: ما باید ببینیم به عنوان علمای جهان اسلام جزئی از مشکل هستیم یا جزئی از راه حل!

وی ادامه داد: متاسفانه باید گفت بخشی از علمای جهان اسلام طوری عمل می کنند که تبدیل به بخشی از مشکل شده اند و موضع گیری ها و گاهی موضع نگرفتن و رفتارهای آن ها منجر به تشدید فضای تکفیر و تنازع بین امت اسلامی میشود؛ پس علمای اسلام باید قبل از هرچیزی بخشی از راه حل باشند.

شیخ بلال شعبان فعالیت غرب در زمینه جنگ نرم ضد امت اسلامی به ویژه جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ غرب جنگ نرم را ضد امت اسلامی به راه انداحته تا جوانان ما را از مسیر مقاومت دور کند و آن را از طریق شبکه های اجتماعی و نسل های جدید اینترنت به راه انداخته است. ما باید مراقب بایشن تا ضمن استفاده از عرصه های جدید فناوری و ارتباطات در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی در پایان گفت: امروز اسرائیل کریه‌ترین چهره از استعمار را به نمایش گذاشته و ما باید حول محور فلسطین دور هم جمع شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha