جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شيخ جواد الخالصي از علمای عراق

حوزه/ شیخ جواد الخالصی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جوانان مسلمان گفت: اسرائیل فقط به جنگ نظامی در غزه و لبنان نمی اندیشد بلکه شکل‌های مختلفی از اقدامات تخریبی را دنبال می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از بیروت، حجت الاسلام والمسلمین شیخ جواد الخالصی از علمای عراق در نشست عصر روز اول دومین اجلاس جهانی اتحاد علمای مقاومت در لبنان گفت: جنگ نرم جوانان ما را تهدید می کند؛ باید اقرار کنیم دشمن در این زمینه دست به اقدامات خطرناکی در جوامع اسلامی زده است و باید در این زمینه بیش از پیش هوشیاری و واکنش سریع داشته باشیم.

وی افزود: به نظر من یکی از وظایف علما برنامه ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان در شرایط اخیر است.

حجت الاسلام والمسلمین الخالصی اظهارداشت: اسرائیل فقط به جنگ نظامی در غزه و لبنان نمی اندیشد بلکه شکل های مختلفی از اقدامات تخریبی را دنبال می کند و باید برای همه این‌ها برنامه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: الان فرصت ویژه ای فراهم شده است که علمای اسلام به ویژه علمای مقاومت بیش از پیش وارد میدان شوند و مجموعه ای از اقدامات هم راستا را انجام دهند به طوریکه از سویی جرأت کوچکترین تعرض نظامی را از دشمن بگیریم و از سوی دیگر جوانان خود را در برابر حملات فرهنگی بیمه نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha