سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلیمن سید مفید حسینی کوهساری گفت: امروز دنیای اسلام صرفا به وعده الهی در نابودی اسرائیل چشم ندوخته است بلکه معتقد است همه وعده‌های الهی در تحقق حاکمیت توحید بر عرصه بین‌الملل قابلیت وقوع دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از بیروت، حجت الاسلام والمسلیمن سید مفید حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در حاشیه برگزاری دومین اجلاس جهانی اتحاد علمای مقاومت در لبنان در مصاحبه با شبکه اللؤلؤة گفت: امروز دنیای اسلام در شرایط خطیری به سر می برد و پس از پیروزی های جبهه مقاوت بر رژیم غاصب صهیونیسیتی شاهد پیروزی های جبهه مقاومت بر اراده نظام استعماری آمریکا در منطقه هستیم.

وی گفت: اراده و ایمان راسخ و جهاد مخاصلانه مسلمانان غیور لبنان، سوریه، بحرین، یمن، عراق و ایران ثابت کرد که دوران هیمنه و غلبه نظام سلطه آمریکایی و غربی رو به افول نهاده است.

حجت الاسلام والمسلیمن سید مفید حسینی کوهساری افزود: امروز دنیای اسلام صرفا به وعده الهی در نابودی اسرائیل چشم ندوخته است بلکه معتقد است همه وعده های الهی در تحقق حاکمیت توحید بر عرصه بین الملل قابلیت وقوع دارد.

رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه یادآور شد: ما فکر می کنم همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند در آستانه تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم که آن هم از وعده های الهی است.

وی به عنوان این همایش که فلسطین در میان دو وعده بالفور و وعده الهی است اشاره کرد و گفت: بدیهی است که وعده الهی بر توافقات بشری غلبه خواهد یافت اما باید دانست که علاوه بر این علمای جهان اسلام نسبت به سایر وعده های الهی مسئولیت دارند و در صورت عمل به وظایف و مسئولیتهای خود میتوان شاهد تحقق همه آرمان ها و اهداف بزرگ اسلام باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha