جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پدر مسلمان اجازه صحبت درباره اسلام با فرزندانش را از دست داد

حوزه/یک قاضی دادگاه در منچستر انگلستان به پدر مسلمانی که فرزندانش از وی گرفته شده و تحت مراقبت یک خانواده مسیحی قرار داده شده گفته که وی اجازه ندارد درباره اسلام با فرزندانش صحبت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از ایندیپندنت، قاضی دادگاهی در منچستر انگلستان به یک پدر مسلمان دستور داده که وی اجازه ندارد دین اسلام را به فرزندانش بیآموزد.

یک پدر مسلمان در انگلستان که کودکانش تحت مراقبت یک خانواده مسیحی هستند، هنگامی که خواست فرزندانش را با اسلام آشنا کند توسط قاضی مورد توبیخ قرار گرفت. این مسلمان 53 ساله دو پسر و یک دختر در رده سنی زیر 16 سال دارد که از سال2011 تحت مراقبت یک خانواده مسیحی قرار دارند و از آن زمان تاکنون تنها 2 بار اجازه ملاقات با فرزندانش را پیدا کرده‌ است.

گفتنی است پس از مرگ مادر بچه‌ها، دادگاه اختیار فرزندان را از وی گرفته و آن‌ها را به این خانواده سپرده است. وی از آن زمان تاکنون سعی داشته سرپرستی فرزندانش را به عهده بگیرد.

این پدر مسلمان گفته که قربانی تعصب قرار گرفته و به او اجازه داده نمی‌شود که درباره دین اسلام با فرزندانش خودش که مسلمان زاده هستند صحبت کند.

وی به خشونت خانگی و حمله به یک مددکار اجتماعی متهم شده، ادعاهایی که خودش آن‌ها را انکار می‌کند و می‌گوید آنها برای گرفتن فرزندانش از او این بهانه‌ها را دست آویز قرار داده‌اند.

گفتنی است اسنادی وجود دارد که وی امضاء کرده و تعهد کرده درباره دین اسلام با فرزندانش صحبت نکند، وی در این باره به خبرنگاران گفت: آن‌ها مرا مجبور کردند. من مشتاق دیدار فرزندانم بودم و آن‌ها از این مسئله سوءاستفاده کرده و مرا وادار به امضای این تعهدنامه کردند.

او افزود: آنچه اتفاق افتاده بیگانه ستیزی و تعصب است. آن‌ها والدین را از فرزندان بیگانه می‌کنند.

این پدر مسلمان تاکنون 13 بار به دادگاه خانواده رفته تا فرزندانش را پس بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha