شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد جواد جمالی

حوزه/ دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حفظ و تقویت توان دفاعی کشور ، خواسته همه ملت از مسئولان است.

محمد جواد جمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تاکید بر این که توان موشکی و اقتدار نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره با بیگانگان نیست، ابراز داشت: در همه کشورهای دنیا مسایلی که مربوط به حوزه امنیت ملی آن ها می شود مورد توافق همه مسئولان آن است و در این باره از مواضع خود کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به تصویب قانون کاتسا از سوی آمریکایی ها علیه ایران اسلامی گفت: آمریکایی ها در راستای اقدامات ضدایرانی خود به دنبال آن هستند که به واسطه قانون کاتسا که سیاه چاله تحریمی نیز گفته می شود، بسیاری از نهادها مثل سپاه پاسداران و قوای دفاعی کشورمان را تحریم کنند و این مساله نشان دهنده دشمنی صریح و بی پرده آمریکا با ملت ایران و منافع ملی آن است.

جمالی ادامه داد: در حقیقت دشمنان با این قبیل طرح به دنبال تضعیف نیروی دفاعی و امنیتی ایران در عرصه ملی و منطقه ای هستند و به خیال خود به دنبال این هستند که از تاثیرگذاری ایران اسلامی در تحولات منطقه ای بکاهند و حال آن که این مسایل آن قدر برای ما مهم است که درباره آن مذاکره نخواهیم کرد.

وی افزود: در این بین خواسته عموم ملت از جمله نمایندگان مجلس این است که دولت و مسئولان وزارت خارجه قاطعانه در برابر این تحرکات و فشارها بایستند و به خصوص از کشورهای اروپایی بخواهند که وضع گیری شفافی در برابر اقدامات ظالمانه آمریکا داشته باشند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha