پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تجمع علمای مسلمین لبنان از نماینده ولی فقیه در سوریه استقبال کرد

حوزه/ تجمع علمای مسلمین لبنان در منطقه "حاره حریک" در جنوب بیروت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه استقبال کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» تجمع علمای مسلمین لبنان در منطقه "حاره حریک" در جنوب بیروت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابو الفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه استقبال کرد.

شیخ احمد زین رئیس هیئت امنای تجمع ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام طباطبایی گفت: ما در تجمع علمای مسلمین در لبنان اول و قبل از هر چیزی پرچم توحید، پایبندی به احکام شرعی قرآن، پیروی از رسول الله (ص)، ائمه اطهار و صحابه برافراشته می کنیم و به وحدت اسلامی که این روز ها به آن نیاز است، دعوت می کنیم.

شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع اشاره کرد: امروز شاهد این هستیم که محور آمریکایی در بشتر محور های منطقه با شکست سنگینی مواجه شده است که از جمله آن ها استقلال و جدایی اقلیم کردستان برای تجزیه عراق بوده است اما این طرح شکست خورد و دلیل اصلی این شکست حضور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در تجزیه سوریه که با شکست مواجه است، ایران حامی اصلی سوریه بوده و در این مسئله نیرو های روسیه و دیگران نیز نقش داشته اند.

در پایان حجت الاسلام طباطبایی گفت: حضور امروز من در کشور لبنان، کشور علم، شهادت، مقاومت و جهاد موجب خوشحالی است و ممکن نیست که بگوییم ایران تنها در محور مقاومت قرار دارد بلکه ایران مؤسس این تفکر  آن هم با یاری دوستان جمهوری اسلامی مثل لبنان و عراق است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha