پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع در روز مبارزه با استکبار

حوزه/از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برنامه ها ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام شد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برنامه های متنوعی در روز جهانی13آبان، روز استکبار ستیزی در مدارس علمیه سراسر کشور برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: برگزاری و  مشارکت در برنامه مراسم یوم الله 13آبان، فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، تشویق طلاب برای شرکت فعال در مجالس سخنرانی و... طبق برنامه، شناسایی و رصد شبهات پیرامون انقلاب اسلامی و روحانیت و مبارزه با استکبار جهانی در فضای مجازی و ارائه پاسخ های متقن، تهیه و ارسال محصولات درباره با 13 آبان به مدارس علمیه و مدیریت حوزه های علمیه استانی، برگزاری مسابقات عکاسی، فیلم، وبلاگ و... با موضوع استکبار جهانی و انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.

 برگزاری مسابقه های مختلف دینی،مذهبی و تشویق نفرات برتر، انتشار ویژه نامه در رسانه ها، روزنامه ها و مجلات استانی، شهرستانی و مدرسه ای، تهیه محصولات(اعم از تراکت، پرچم، کتاب، سی دی و ...) در رابطه با یوم الله 13 آبان، شناسایی و رصد شبهات پیرامون انقلاب اسلامی و روحانیت و مبارزه با استکبار جهانی درفضای مجازی و ارائه پاسخ های متقن، غبار رویی و زیارت مزار شهدا و پوشش رسانه ای آن، همکاری با ائمه جمعه و جماعات برای حضور فعال مردم در مراسم 13 آباناز دیگر برنامه های این روز می باشد.

خاطرنشان می شود: برگزاری نشست یوم الله 13 آبان، برگزاری نشست های تخصصی با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد بصیرت افزایی درباره استکبار جهانی، غبار رویی و زیارت مزار شهدا، معرفی روحانیون شهید انقلاب اسلامی در شهرستانها از مهمترین برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha