پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز تحقیر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در جهان امروز است.

سيدعبدالله متوليان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به تحول عمیقی که انقلاب اسلامی در طول حدود 40 سال اخیر در جهان معاصر پدید آورده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون استفاده از سلاح و با دست خالي و مستقل از هرگونه حمايت خارجي برپایه باورهای عمیق دینی به رهبری روحانیت انقلابی به پیروزی رسید و امروز هم با وجود همه سختی ها و مشکلات و دشواری ها  همچنان در منطقه و جهان الهام بخش است.

وی با بیان این که یکی از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است، افزود: انقلاب اسلامي با تسخير لانه جاسوسي در حقیقت نظام استكبار به سرکردگی آمریکا را تحقیر کرد و لذا مشاهده می کنیم که نظام سلطه این همه از انقلاب و نظام اسلامی ما کینه به دل دارد و به هر وسیله ای می کوشد که جلوی راه او را سد کند.

این روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی خاطر نشان کرد: در واقع پس از 13 آبان ماه بود که نه فقط در ايران بلكه در چهارگوشه جهان حتي در داخل خود آمريكا، پرچم این کشور به‌ عنوان نماد بارز نظام سلطه به آتش كشيده شد.

وی گفت: در واقع انقلاب اسلامی ایران نظام سلطه را به شدت به چالش کشید و از سویی پرده از نيات شوم آمریکایی ها براي نابودي انقلاب اسلامی برداشت اما به هر حال باید بدانیم که دشمن همیشه به دنبال شیوه ها و روش هایی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

متولیان تاکید کرد: این یک واقعیت انکارناپذیر است که انقلاب اسلامی هيمنه و ابهت پوشالي نظام سلطه را لگدمال كرد و سبب تحقير شيطان بزرگ نزد افكار عمومي جهان شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha