جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موکب

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا بین زائران پیاده روی اربعین حسینی در موکب حضرت علی اصغر (ع) خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که مسئول موکب حضرت علی اصغر(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان است، بیان داشت: موکب حضرت علی اصغر(ع) با تعامل و همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه استان های سمنان، گیلان و مازندران با ارائه خدمات پذیرایی و اسکان در حسینیه این موکب در مسیر برگشت به زائران پیاده روی اربعین خدمات رسانی خواهد نمود.

برگزاری برنامه های دهه آخر ماه صفر در 54 بقعه متبرکه لرستان/ فعالیت 100 مبلغ در این ایام

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری برنامه های دهه آخر ماه صفر در 54 بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده با بیان این که در ایام پایانی ماه صفر قریب به 100 مبلغ از قم به استان برای تبیین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبیین سیره اهل بیت(ع) در استان حضور خواهند داشت، خاطر نشان کرد: مبلغان با حضوردر امامزاده ها و بقاع متبرکه استان علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی در خصوص مسائل بصیرتی و معرفتی نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی در پایان برگزاری برنامه های پیاده روی از حرم تا حرم از امامزاده زید بن علی(ع) تا امامزاده عبدالله(ع)، برگزاری همایش منشور عزت حسینی و قرائت زیارت اربعین را از مهمترین برنامه های دهه پایانی ماه صفر برشمرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha