شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیر بیان

حوزه/ مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان از اعزام مبلغان این موسسه در ایام همایش پیاده روی اربعین حسینی به شهرهای کربلای معلی و نجف خبر داد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به عضویت 170 نفر از طلاب و مبلغان استان لرستان و تحت پوشش بودن آنان از برنامه های تبلیغی موسسه گفت: از این تعداد 100 نفر را مبلغان برادر و 65 نفر را خواهران مبلغ شامل خواهند شد.

وی با بیان این که خواهران برنامه های موسسه امیر بیان را درخود موسسه و برادران نیز بدلیل کمبود فضای فیزیکی برنامه ها را در مدرسه علمیه صادقیه(ع) خرم آباد می گذرانند، خاطر نشان کرد: کلاس های آموزشی موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان بصورت هفتگی در قالب برنامه های تئوری و عملی برای مبلغان برگزار خواهد شد.

   مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان در این موسسه بصورت فوق برنامه و تخصصی شیوه های تبلیغ را در سرفصل های مختلف را فرا خواهند گرفت، گفت: آموزش فن بیان تبلیغ کارآمد و اثرگذار، ذکر مصیبت، دوره روایتگری سیره شهدا و ...از جمله مهمترین برنامه های ارائه شده برای مبلغان در این موسسه خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان از اعزام 10 نفر از مبلغان برادر برای تبلیغ و تبیین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در همایش پیاده روی اربعین خبر داد و بیان داشت: مبلغان در این ایام با حضور در کاروان ها به تبلیغ و تبیین برنامه های مذهبی و فرهنگی در این ایام خواهند پرداخت .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha