جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منصوری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: حضور میلیونی مردم مسلمان و شیعه در پیاده روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و مکتب تشیع است .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان این که حضور پرشور و خودجوش مردم وعاشقان سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) موجب حیرت استکبار و هم پیمانانش شده، بیان داشت: این حضور پرشور و با شعور به دنیا نشان خواهند داد که چراغ مکتب حریت و آزادگی تا همیشه برای آزادگان و خداجویان فروزان خواهد بود و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت(ع) همواره در دل شیعیان وعاشقان آل الله جای دارد .

وی با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی نمونه ای از یک حرکت مردمی ،خودجوش و باشکوه است، خاطر نشان کرد: در هیچ کجای جهان همایشی عظیم با این موج عظیم عاشقان وجود ندارد و اینها تنها به واسطه محبت اهل بیت(ع) برای عاشقان این مکتب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به این که امروز حقانیت اسلام و مکتب شیعه بیش از هر زمان دیگری به جهان ثابت شده، گفت: امت اسلام و شیعه با این حضور پرشور و شعور عظمت قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به رخ جهانیان به ویژه استکبارخواهند کشاند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به این که دشمنان اسلام با دیدن این موج عظیم عاشق و با بصیرت ترس و واهمه شکست خود را به یقین پذیرفته اند، افزود: پباده روی اربعین حسینی و حضور میلیونی شیفتگان اهل بیت(ع) در این همایش همانند خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وی در پایان با اشاره به این که اربعین فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن ارزش های معرفتی و استکبار ستیزی در بین زائران است، گفت: امید می رود مبلغان در این ایام با تمام توان به تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت(ع) و آثار و برکات این همایش عظیم در مقابله با هجمه های دشمن در بین مخاطبان بپردازند. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha