پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات-۲

حوزه/شهباز حسن پور با تاکید بر لزوم افزایش بودجه های فرهنگی در کشور گفت: لازم است بودجه های نهادهای فرهنگی مخصوصا رسانه حوزه بیش از پیش افزایش یابد تا بتوان با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان اسلام به خوبی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، شهباز حسن پور  نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ام القرای جهان اسلام می باشد گفت: امروزه همه دنیای استکبار علیه اسلام عزیز و مکتب تشیع هم پیمان شده اند و در این بین نقش حوزه های علمیه در خنثی کردن توطئه های آنان نقشی بی بدیل و مهم است.

وی افزود: امروزه هرجایی که مردم حضور دارند باید پایگاهی از حوزه نیز در آنجا وجود داشته باشد و برای این کار باید حوزه و رسانه های حوزوی بیش از پیش تقویت شود و گسترش یابد.

حسن پور با تاکید بر لزوم افزایش بودجه های فرهنگی در کشور خاطر نشان ساخت: لازم است بودجه های نهاد های فرهنگی بیش از پیش افزایش یابد تا بتوان با اقدامات دشمنان اسلام به خوبی مقابله کرد.

شایان ذکر است خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد..

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات لاوه بربرگزاری سلسله نشست های تخصصی، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه»  و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha