جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مفتی روسیه و شیخ جبری

حوزه/ شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان در دیدار شیخ محمد رحیم اف مفتی روسیه تاکید کرد: تروریسم و افراطی گری که امروز جهان شاهد آن است، هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و آیات قرآن کریم و احادیث شریف نبوی به صراحت بیان می کند که اسلام دین رحمت و عدالت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان در دیدار شیخ محمد رحیم اف مفتی روسیه تاکید کرد: تروریسم و افراطی گری که امروز جهان شاهد آن است، هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و آیات قرآن کریم و احادیث شریف نبوی(ص)، به صراحت بیان می کند که اسلام دین رحمت و عدالت است.

سپس شیخ رحیم اف در خصوص مؤسسات تبلیغی، اجتماعی، رسانه ای و سیاسی که شیخ عبد الناصر جبری به جا گذاشته و نقش فعال وی در وحدت کلمه و دوری لبنان از تجزیه و اختلافات، صحبت کرد.

همچنین در مورد نقش بزرگ روسیه در شکستن تک قطبی که دولت منفور آمریکا با سیاست جهانی در برهه ای از زمان به خود اختصاص داده بود، گفت‌وگو شد.

طرفین در ادامه این دیدار بر افزایش تلاش های علمی، فکری و فرهنگی و حتی نظامی برای مقابله با خطر تفکر تروریستی توافق کردند و هشدار دادند: توقف فعالیت نظام یتکفیری ها در برهه ای از زمان، به ویژه بعد از شکست در سوریه به معنی نابودی این تفکر و خطر آن نیست.

هیئت روسیه از تمام بخش های دانشکده دعوت اسلامی لبنان بازدید کرده و از نقش مهم این دانشکده در نشر فرهنگ اسلامی و آموزش دین اسلامی حنیف تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha