جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ برجام با تمام نداشته ها و زیان هایش بار دیگر بر ما حجت را تمام کرده و آموخت راهی که ملت در پیش گرفته است، نه تنها راهی درست، بلکه تنها راه درست بوده است و این راه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از همدان، در بخشی از بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان به مناسبت ۱۳ آبان آمده: فرا رسیدن روز 13 آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، امسال با قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی رنگ و بویی حسینی دارد. قیام امام حسین(ع) در طول تاریخ و اعصار الهام بخش تمامی مبارزات عدالت خواهانه جهان بوده است.

اگر با نگرشی دقیق وعمیق به قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در سال 1357 نگاه کنیم ، نشانه هایی از جنس قیام عاشورا در آن خواهیم یافت  که همین امر دلیل بر طراوت وتازگی ورشد ونمو روز افزون شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران می باشد.

بسیج طلاب و روحانیون استان همدان نیز به عنوان بخشی از پیکره ی عظیم ملت شریف و متدین جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه که به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام گرفت را تعظیم نموده ومبارزات ضد استکباری دانشجویان و دانش آموزان در سیزدهم آبان ماه سال 58 را ارج می نهد.

آری تا زمانی که استکبار وجود داشته باشد جهان طعم شیرین عدالت را نخواهد چشید وتنها راه خلاصی از دست توطئه ها وخباثت های استکبار که امروزه در راس آنها دولت ایالات متحده امریکا قرار دارد، مقاومت است که این امر بارها وبارها در جهان به گواهی تجربه، اثر بخش ومثمر ثمر بوده، همچون مقاومت ملت شریف ایران در طول سالیان متمادی که امروز قطع شدن دست  این شیاطین زالو صفت از ایران اسلامی و وجود امنیت و استقلال وآزادگی در میهن عزیزمان است.

از آنجایی که خباثت ممزوج با ذات استکبار بوده، انتظار کنار گذاشتن آن و پاک شدن استکبار از جنایات وخبائث خیالی خام بوده که متاسفانه برخی در داخل کشور نیز دچار این اوهام بوده و هستند. ملت بزرگ ایران در طول سالیان مبارزات خود با استکبار به کرات شاهد بدعهدی ها و خیانت های این جبهه منحوس و مستعمر بوده است که نمونه بارز آن در عصر کنونی برجام می باشد. برجام با تمام نداشته ها و زیان هایش بار دیگر بر ما حجت تمام کرده و آموخت راهی که ملت در پیش گرفته است، نه تنها راهی درست، بلکه تنها راه درست بوده است و این راه ادامه خواهد داشت ان شاء الله .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha