سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است، گفت: ۱۳ آبان روز پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.x

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به روز ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است و مردم در صفوف به هم فشرده به یاوه‌گویی‌های ترامپ پاسخ خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم و دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه، با ابراز انزجار از استکبار جهانی، پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت می‌کنند.

وی با بیان این که ۱۳ آبان روز بصیرت و دشمن‌شناسی است، تصریح کرد: انزجار مردم ایران اسلامی از استکبار و مستکبران جهانی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه آشکار می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه به جهانیان ثابت می‌کند که ملت ایران اسلامی همواره روحیه استکبارستیزی خود را حفظ و یاریگر مظلومان عالم در مقابله با ظالمان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha