پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام است، گفت: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی نمایانگر اقتدار شیعیان است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: اجتماع عظیم اربعین حسینی یک جریان برای معرفی اسلام ناب محمدی و عظمت این جایگاه به جهانیان است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی خاری در چشمان دشمنان اسلام محسوب می شود، تصریح کرد: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی نمایانگر اقتدار شیعیان است.

نماینده ولی فقیه در سمنان افزود: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا به‌واسطه اتحاد و همبستگی شیعیان و مسلمانان با یکدیگر باعث ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اقتدار شیعیان در اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا خاطرنشان کرد: حضور میلیونی شیعیان و مسلمانان در اجتماع بزرگ مسلمانان در کربلا دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) را مضطرب و هراسان می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha