جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آخرین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی با بیان این که نعمت وجود رهبر معظم انقلاب بسیار با برکت است گفت: تا زمانی که رهبری دلسوز، مدیر و مدبر همانند آیت الله العظمی خامنه ای در این کشور هست خوشحال هستیم که هیچ کسی نمی تواند علیه ما کاری انجام دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی مازندرانی، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع)تهران با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: بعد از امام راحل ما هرچه داریم به برکت وجود مقام معظم رهبریست چرا که بنیانگذار انقلاب اسلامی تاکید داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه امروزه هرکاری آمریکا انجام می دهد در نهایت به نفع مردم ایران تمام می شود، افزود: شیطان بزرگ اسمی است که به خوبی امام راحل به آمریکا داده است و امروزه نیز غیر از ایران در همه جای دنیا آمریکا را به نام شیطان بزرگ خطاب می کنند.

برکت نعمت رهبری در نظام اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی مازندرانی با بیان این که نعمت وجود رهبر معظم انقلاب بسیار با برکت است خاطرنشان ساخت: تا زمانی که رهبری دلسوز ، مدیر و مدبر همانند آیت الله العظمی خامنه ای در این کشور هست خوشحال هستیم که هیچ کسی نمی تواند علیه ما کاری انجام دهد.

وی افزود: امروزه با وجود اینکه منطقه نا امن است اما به برکت رهنمودهای رهبری و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است و مردم نیز زندگی خوبی دارند.

لزوم قدردانی از فعالیت های سپاه پاسداران

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع)تهران با اشاره به فداکاری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه، لبنان، عراق و یمن، گفت: اگر زحمات و فداکاری های سپاه نبود امروزه باید در ایران با داعش می جنگیدیم؛ اگر در عراق حضور جدی نداشتیم داعش حتی به حرم امام حسین(ع) نیز رحم نمی کرد و آثاری از آن برجا نمی گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی مازندرانی تاکید کرد: مردم ایران بحمدالله مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری از بصیرت و فهم بالایی برخوردار هستند و عاشق انقلاب، نظام  و رهبری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha