سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیدمرتضی پورعلی

حوزه/ حجت الاسلام پورعلی با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلاب در سواحل استان مازندران، گفت: یکی از مهمترین بخش های گروه تبلیغی بقیه الله(عج) در کنار سواحل، برپایی نمار جماعت اول وقت در کنار ساحل می باشد که الحمدلله با استقبال خوب مسافرین مومن مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سیدمرتضی پورعلی مسئول گروه تبلیغی بقیه الله(عج) شهرستان بابلسر، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

وی سپس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلاب استان مازندران، اظهار داشت: چند سالی است به همت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، گروه های تبلیغی فعال شده اند، ولی قبل از این اکثر طلاب به صورت انفرادی به تبلیغ اعزام می شدند منتهی در سال های اخیر با حمایت این نهاد حوزوی طلاب در قالب گروه های تبلیغی و به صورت جمعی به منطقه مورد هدف اعزام می شوند و یک کار فرهنگی واحدی را با هم شروع می کنند.

مسئول گروه تبلیغی بقیه الله(عج) بابلسر، افزود: این گروه حدود سه سال است که با حمایت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم تاسیس شده است و مشغول خدمت رسانی تبلیغی در دو بخش دانش آموزی و سواحل شهرستان بابلسر است.

حجت الاسلام پورعلی در پایان، با بیان این که هم اکنون ده گروه تبلیغی در استان مازندران فعال هستند، گفت: یکی از مهمترین بخش های گروه تبلیغی بقیه الله(عج) در کنار سواحل، برپایی نمار جماعت اول وقت در کنار ساحل می باشد که الحمدلله با استقبال خوب مسافرین مومن مواجه شده است.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha