پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ۱۳ آبان را نماد استکبار ستیزی دانست و گفت: یکی از آرزوهای تمامی رؤسای جمهور آمریکا براندازی نظام بوده و هست و رئیس جمهور فعلی آمریکا هم همین آرزو را دارد که ان شاءالله این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در نشستی با معاونان حوزه علمیه خواهران یزد، گفت: یوم الله 13 آبان سالروز سه واقعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی از جمله تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، تبعید امام در سال۱۳۴۳ در پی سخنرانی افشاگرانه امام خمینی(ره)درباره قانون ننگین کاپیتولاسیون و نیز شهادت جمعی از دانش آموزان در 13 آبان 57 اتفاق افتاد که از سوی امام راحل یوم الله نامیده شده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان این که اسلام و کفر هیچ گاه با هم جمع نمی شوند و همیشه در تقابل هستند، تأکید کرد:  باید روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در همه آحاد جامعه و طلاب حوزه های علمیه تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی بیان کرد: گاهی اوقات برخی از مسئولین در داخل کشور با بزک کردن آمریکا، مردم را از جنگ می ترساندند، در حالی که در قرآن آیات جهاد وجود دارد و یکی از افتخارات اسلام بحث جهاد و نبرد با دشمنان دین و خدا به شمار می آید.

وی افزود: یکی از آرزوهای تمامی رؤسای جمهور آمریکا براندازی نظام بوده و هست و رئیس جمهور فعلی آمریکا هم همین آرزو را دارد که ان شاءالله به حول و قوه الهی، این آرزو را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha