جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه با هدایت رهبر معظم انقلاب و الگوپذیری از شعار «هیهات منا‌الذله» حضرت سیدالشهداء(ع) در خط مقدم مبارزه و مواجهه با جریان‌های ظالم و استکباری جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی، در جمع خادمین و مبلغین حوزه علمیه قزوین در موکب  رهروان حضرت زینب (س) و انصار الولایه  به حضور باشکوه و گسترده ملت ایران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین حرکتی باشکوه و نمادی از اتحاد و وحدت بین شیعیان است که در جوار حرم امام حسین(ع) به اوج خود می‌رسد.

وی افزود: واقعه عاشورا و اربعین هر ساله با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به علاقه مردم به سیدالشهدا(ع)، آزادی، کمال و انسانیت مردم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در مراسم روز اربعین در کربلای معلی حضور خواهند یافت .

این مسئول فرهنگی ادامه داد: همه مردم عراق و دیگر کشورها سعی خواهند کرد  در روز اربعین، امنیت کامل را برای زائران کربلای معلی فراهم کنند که باید از دولت عراق و دست‌اندرکاران مراسم روز اربعین تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه به فرارسیدن روز 13 آبان اشار ه کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، پایان سلطه‌طلبی این کشور در ایران، و ... نشان داد که ابرقدرتی مانند آمریکا در برابر اراده انقلابی مردم ایران، محکوم به شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الهی بیان داشت: تداوم دشمنی دولت‌های مختلف در آمریکا با ایران به سبب تداوم روحیه استکبار ستیزی مردم انقلابی ایران است وایستادگی امام خمینی (ره) مقابل آمریکا و این که فرمودند "هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید"، نشان دهنده آگاهی ایشان از عمق دشمنی آمریکا با ایران بود که اسناد آن در تاریخ قابل دسترس است.

وی اظهار کرد: تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلابی اسلامی هم بر بی‌اعتماد بودن آمریکا و این که دشمنی این کشور همواره ضد مردم ایران ادامه دارد، بر اساس استدلال‌های کاملاً منطقی بوده و نمونه بارز آن هم خباثت آمریکا پس از "برجام" ضد ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha