چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
۱۳ آّان

همزمان با سراسر کشور دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و همیشه در صحنه مازندران در ۴۴ شهر و منطقه استان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، همزمان با سراسر کشور دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و همیشه در صحنه مازندران در 44 شهر و منطقه استان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

 مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مرکز استان در دو مسیر مشخص راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه را آغاز کردند که مسیر نخست خیابان انقلاب، جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) و مسیر دوم میدان ابن شهرآشوب، خیابان جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) ساری است.

 دانشجویان، دانش آموزان و طلاب حوزه های علمیه همگام با آحاد مردم شهرهای مختلف مازندران از نخستین ساعات صبح امروز با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندام مستکبران جهانی انداختند.

دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و با بصیرت استان همزمان با سراسر کشور از ساعت ها قبل به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند که با این حضور مردم، دشمنان نظام به خوبی فهمیدند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

این گزارش می افزاید؛ دانشجویان، دانش آموزان و طلاب مرکز استان مازندران با طنین استکبار ستیزی به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا پرداختند و آمریکای جنایت کار پیام دادند نسل جوان امروز انقلاب، همچون نسل نخست در برابر آنها خواهد ایستاد.

 از جلوه های راهپیمایی امروز حضور گسترده طلاب و روحانیان در کنار دیگر اقشار شرکت کننده بود که همانند سال های گذشته با در دست داشتن پرچم کشورمان و همچنین پلاکارت های « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» جلوه دیگری به مراسم امروز جلوه خاصی بخشید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha