جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ۱۳ آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، گفت: ۱۳ آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران به حضور گسترده عموم مردم به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: این حضور با شکوه نشان دهنده زنده و پویا بودن فرهنگ استکبار ستیزی در این کشور است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که 13 آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، افزود: 13 آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که استکبار ستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه از این مسیر عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت امام راحل با شعار مبارزه با ظلم و استبداد و استقلال یک ملت آغاز شد.

وی با اشاره به این که شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان شعار محوری ملت ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران به برکت همان ایستادگی ها و تلاش ها به الگوی استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و رفتار خباثت آلود آمریکایی ها علیه خود را در ۴۰ سال گذشته از یاد نخواهند برد، افزود: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب هر آنچه که در توان داشتند برای نابودی انقلاب اسلامی به میدان آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که ستیز و دشمنی آمریکایی ها با اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر در سه دهه اخیر هر بار به بهانه های مختلف تلاش کرد با ملت ایران مبارزه کند، اما چون ایران اسلامی همواره در موضع حق بود در برابر توطئه های آنها پیروز شده است.

وی با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکایی ها با ملت ایران، نظام اسلامی هر روز مقتدرتر و عزتمند تر می شود، تصریح کرد: قدرت ملت بزرگ ایران بر گرفته از ارزش های معنوی است و هیچ قدرتی بیرونی توانایی مقابله با این قدرت معنوی را ندارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که این حماسه تاریخی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: این اقدام دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خمینی(ره) بسیاری از معادلات سیاسی منطقه و جهان را بر هم زد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه امور داخلی کشورمان دخالت مستقیم داشتند، تصریح کرد: آنها فکر می کردند پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز رویه سابق ادامه پیدا خواهد کرد، اما دانشجویان با بصیرت و انقلابی کشور به پرونده دخالت آمریکایی ها در امور کشورمان پایان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که ملت بزرگ ایران همچنان پرچم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در این کشور برافراشته نگه داشتند، بیان داشت: سیزدهم آبان ماه بستر پيدايش حماسه و رويدادهاي مختلفي بوده که آنها در شکل دهي تاريخ کشور و نيز انقلاب اسلامي نقشي بزرگ و سرنوشت ساز داشته‏ اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روح خودباوری و استکباری ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، بیان داشت: با گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب، اما این ملت همچنان در دفاع از اسلام و انقلاب پیشگام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران اسلامی با تأسی از امام حسین(ع) ذره ای از آرمان های نفی ظلم و استکبار امام راحل فاصله نگرفته اند، خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با تبعیت محض از رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دهنده مسیری هستند که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کننده آن بودند، هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha