شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱۳ آّان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه طاغوت ستیزی ریشه در قرآن دارد، گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان نماد طاغوت ستیزی و استکبار ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: قرآن طاغوت را به سه شکل طاغوت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی معرفی کرده و به انسان توصیه کرده که از آن بگریزند.

وی با بیان این که طاغوت ستیزی ریشه در قرآن دارد، افزود: یوم‌الله 13 آبان نماد طاغوت ستیزی و استکبار ستیزی است.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به این که خداوند در قرآن از بندگانش خواسته تا انسان از طاغوت بگریزد و از سوی دیگر به خدا ایمان آورند، گفت: وظیفه ما طاغوت گریزی و استکبارستیزی است و باید در مقابل آدم‌های زورگو و زر خواه بایستیم.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان، روز ملی مبارزه ملی با استکبار جهانی است، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و قیام علیه استکبار جهانی اصلی‌ترین هدف و آرمان مردم ایران است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر محکم گفتن شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: ملت ایران امروز هم‌زمان با 13 آبان ماه با طنین‌انداز کردن شعار مرگ بر آمریکا، خواستار رسوایی آمریکا است و مردم در این روز ملی با حضور پررنگ خود در راهپیمایی پاسخ محکمی به سخنان یاوه رئیس‌جمهور آمریکا دادند.

وی اظهار داشت: راهپیمایی امروز ملت ایران پاسخ محکمی به آمریکا و هم‌پیمانانش و همچنین اظهارات سخیف و دور از منطق و ادب رئیس‌جمهور آمریکا و مهم‌تر از آن، اینکه ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی خود هستند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمایی امروز نشان داد تحریم سپاه و تروریست خواندن این ملت اقدامی اشتباه و احمقانه از سوی استکبار جهانی و توهین آشکار به ملت با فرهنگ و متمدن ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار نشان داد و به تمام جهان این پیام را رساندند که هیچ کشور و حکومتی نمی‌تواند به نظام و انقلاب اسلامی نگاه چپ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha