پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم

حوزه/طلاب، اساتید حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان استان خراسان شمالی امروز هم‌زمان با سراسر کشور، فریاد استکبارستیزی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، طلاب، اساتید حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان استان خراسان شمالی امروز هم‌زمان با سراسر کشور فریاد استکبارستیزی را بلندتر از همیشه سر دادند.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان شمالی که پیشاپیش آن‌ها حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی و نماینده ولی‌فقیه در استان و استاد حوزه علمیه استان حرکت می‌کرد، با سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ابراز داشتند

طلاب، اساتید و روحانیون خراسان شمالی از مسیر میدان شهید بجنورد به سمت مصلای امام خمینی (ره) حرکت کرده و با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ما» به اجتماع یوم‌الله 13 آبان ملحق شده و به راهپیمایی پرداختند.

علی محمدی یکی از طلاب حوزه علمیه استان به خبرنگار ما گفت: در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه‌ی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است، 13 آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.
وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ همواره در کنار مردم محروم و در برابر قدرت‌های ستم گر قرار داشته‌اند، ازاین‌پس نیز طلاب و روحانیون با حضور گسترده و باشکوه خود در تمام صحنه‌های نظام اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

همچنین فاطمه رحیمی که از طلبه‌های حوزه علمیه خراسان شمالی است نیز گفت: دولت و ملت ایران برای خود خط قرمزهایی دارد و آمریکا  ازآن‌جهت که خود را قدرت جهان می‌داند از لحاظ فرهنگی، سیاسی، نظامی  و ..... علیه ایران اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه ما با صدای رسا و بدون بیم از دشمن علیه ظلم و ستم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم و هیچ واهمه‌ای نداریم، خاطرنشان کرد:  13آبان یک روز ملی و ارزشی برای کشور ماست و امروز مردم با حضور خود نشان دادند پیرو امام و شهدا هستند و از انقلاب و آرمان‌هایش دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha