پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی بابایی۱۳ آبان

حوزه/ حاجی بابایی گفت: دولت اوباما با دولت ترامپ هیچ فرقی نداشته و آمریکا همیشه به دنبال دشمنی با ایران بوده است، سیاست های دشمنانه آمریکا با تغییر افراد عوض شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در مراسم 13 آبان ماه در میدان امام زاده عبدالله شهر همدان گفت: 13 آبان ماه روزی است که دانش آموزان ایران اسلامی مقابل قدرت جهانی ایستادند.

وی تصریح کرد: 13 آبان ماه سال روز تبعید امام راحل، روز دانش آموز و روز مبازه با استکبار جهانی به شمار می رود، خیابان های تهران هنوز بوی خون شهدای 13 آبان ماه را می دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا از قدیم الایام تاکنون از کودتای طبس تا همکاری با دولت صدام بعثی، نسبت به ملت ایران دشمنی ورزیده است، اما عنایت های خداوند متعال و اتحاد ملت ایران جلوی مواضع دشمنانه استکبار جهانی ایستاد.

وی ادامه داد: انگلستان با توپ های دور برد، آلمان با سلاح شیمیایی، فرانسه و آمریکا و اکثر کشور های جهان به کمک دولت عراق آمده بودند، اما ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس نشان داد که با خون خود اجازه دخالت به دشمنان را نمی دهد.

حاجی بابایی اظهار کرد: دولت اوباما با دولت ترامپ هیچ فرقی نداشته و آمریکا همیشه به دنبال دشمنی با ایران بوده، چرا که سیاست های دشمنانه آمریکا با تغییر افراد عوض شدنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ایران قبل انقلاب تبیین کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی تبدیل به پایگاه آمریکایی شده بود و شاه مملکت هیچ اختیاری در قبال تصمیم های آمریکا نداشت.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انقلاب اسلامی سبب کوتاه شدن دست آمریکا از ایران شد. آمریکا با تحریم ها می خواهد جلوی موفقیت ملت ایران را بگیرد ولی اتحاد ملت ایران سبب از بین رفتن نقشه های آمریکایی ها می شود.

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند ایران اسلامی را از گزند تحریم های اقتصادی نجات دهد، به نظر بنده دشمن ما در حال حاضر آمریکا نیست، بلکه دشمن اصلی ملت ایران تحریم ها و مشکلات اقتصادی که آمریکا علیه ایران ایجاد کرده است.

حاجی بابایی گفت: همان گونه که ملت ایران قبل از انقلاب با توکل برخداوند متعال در مقابل  طاغوت ایستادگی کرد، امروز نیز باید در مقابل تحریم های آمریکا با توکل بر خدا و اتحاد و همبستگی ایستاد.

وی در پایان به مسوولان و دولتمردان این گونه تذکر داد: در حال حاضر اگر دولتمردان و مسوولان به فکر ایجاد رونق اقتصادی و  اشتغال زایی نباشد به تحقیق در مسیر آمریکا حرکت می کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha