پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سنایی راد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا برجام را نقض کرده است، گفت: در موضوع فناوری هسته‌ای مورد ظلم قرار گرفتیم، اما اگر آمریکا گمان می‌کند با فشار و تحریم می‌تواند ما را وادار به تکرار برجام و پذیرش ظلم مضاعف کند، آب در هاون کوبیدن است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»  از خراسان شمالی، سردار رسول سنایی راد، امروز در مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: آمریکا گمان می‌کند با فشار و تهدید و تحریم می‌تواند ما را به تکرار برجام و پذیرش توافق‌نامه دیگری وادار کند، اما با این خیال آب در هاون می‌کوبد.

وی با بیان اینکه ملت ما هیچ‌گاه زیر بار ذلت نمی‌رود، افزود: ما هیچ‌گاه برجام را نقض نکرده و خواستار لغو آن هم نیستیم، اما اگر قرار باشد برجام سبب ظلم مضاعف به ملت ایران شود در کنار رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای در آتش زدن این توافقنامه درنگ نخواهیم کرد.

سردار سنایی راد با اشاره به نقض مکرر برجام توسط آمریکایی‌ها گفت: آمریکا تاکنون چندین بار برجام را نقض کرده و این به معنای عدم وفای به‌عهد و حمله به حیثیت بین‌المللی یک کشور است‌. این در حالی است که ملت ما فقط به‌خاطر ایستادگی در مسیر حق دچار تحریم‌های ظالمانه شده است‌.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز در برابر جمهوری اسلامی ایران احساس شکست می‌کند، تصریح کرد: آمریکا نماد اشغالگری و استکبار جهانی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی دست آمریکا از کشور را قطع کرد، گفت:  ایران اسلامی همانند سد محکمی در برابر نفوذ منطقه‌ای آمریکا ایستاده و به همین دلیل هم در معرض فشار و تهدید و تحریم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: واکنش و عکس‌العمل مردم ایران در برابر آمریکا با قدرت است و تبیین شعار «مرگ بر آمریکا»، به معنای قدرت ایستادگی ایرانیان در برابر استکبار جهانی است.

سردار سنایی راد گفت: سلطه و ظلمی که آمریکا علیه جهانیان روا داشته بی‌حدومرز است و وقتی می‌گوییم آمریکا، یعنی مسبب ده‌ها جنگ و خونریزی و کودک کشی، یعنی حمایت از داعش و اسرائیل کودک کش که به تمام مظلومان جهان ستم می‌کند.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: آنچه ترامپ علیه ایران می‌گوید برگرفته از اتاق فکری است که علیه جمهوری اسلامی در حال طراحی و توطئه است و تاکنون در تمام برنامه‌هایش به شکست خورده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران خاری در چشم آمریکایی‌هاست و سبب عصبانیت استکبار جهانی شده و از همین‌رو دست برتر منطقه است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا برجام را نقض کرده است و فشارهای بیشتری بر انقلاب اسلامی وارد می‌کند و سپاه را برای از بین بردن اقتدار نظام بهانه قرار داده است.

سردار سنایی راد با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی و ضدآمریکایی به نسل‌های جدید و بعد از انقلاب هم تسری یافته، گفت: نسل جوان امروز تجربه برجام را دیده و به آمریکا کاملاً بی‌اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز تمرین ایمان و ایستادگی داشته و امروز هم حضور پرقدرت و باعزت ایران اسلامی در منطقه ثمره همین روحیه انقلابی و حسینی ملت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha