شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسن رضوی(تیتر)

حجت الاسلام رضوی گفت: موکب حضرت فاطمه(س) اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان واقع در ۲۰۰متری حرم امام حسین(ع) در باب القبله روزانه با ۱۵۰۰۰ غذای گرم در سه وعده از زائران حسینی پذیرایی می کند.

حجت الاسلام سید حسن رضوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در ایام اربعین پنجاه مبلغ به مناطق تبلیغی اعزام کرده است که از این میان تعدادی از مبلغان در موکب های این سازمان به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اقدام به برپایی پنج موکب در استان و یک موکب در کربلا کرده است، و می توان از ویژگی بارز این موکب های به بر پایی نماز جماعت در سه وعده و تشکیل حلقه های معرفت توسط مبلغان اشاره کرد.

حجت الاسلام رضوی گفت: موکب حضرت فاطمه(س) اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان واقع در 200متری حرم امام حسین(ع) در باب القبله روزانه با 15000 غذای گرم در سه وعده از زائران حسینی پذیرایی می کند.

وی در ادامه افزود: موکب های داخل استان شامل مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسد آباد، مسجد روستای روعان، مجتمع فدک 1و2 در اتوبان همدان ساوه و مسجد کوهینی ها واقع در ورودی همدان است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: حسینیه باغ بهشت شهر همدان آماده پذیرایی و اسکان دادن به زائران در شرایط اضطراری همچون سرد شدن هوا و بارنگی است.

وی در ادامه افزود: موکب های این سازمان خدماتی همچون ارایه لباس و کفش در بین زائران، میان وعده هایی همچون سوپ و میوه، پتو و آب گرم را از محل اجرای نیت واقفان و خیران کرده است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه های سازمان اوقاف برگزاری مراسم 28 صفر در بقاع شاخص شهر همدان است، در این برنامه از 10 نفر از خادمان حرم رضوی برای ایراد سخن استفاده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha