پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کلانتری

حوزه/ مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: روحانیت با وجود حضور پررنگ در تمام عرصه های مورد نیاز کشور از جهاد و شهادت تا جبهه های فرهنگی همیشه مظلوم و مورد بی مهری بوده است، و روز به روز بر این غربت و مظلومیت افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازقزوین ، علیرضا کلانتری،در بازدید از موکب حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند روحانیون و مبلغین حوزه استان در مسیر پیاده روی اربعین، گفت: امسال خوشبختانه مبلغین اعزامی حوزه علمیه استان قزوین در زمینه کارهای فرهنگی و تبلیغی برای زائرین پیاده اربعین بسیار موثر عمل می کنند که جای قدردانی دارد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین به نقش مهم روحانیت اشاره کرد و گفت: روحانیت همراه با تبعیت از مقام معظم رهبری، توطئه قدرت های بزرگ را خنثی کرده در مقابل آنان ایستاده و آنها را شکست داده است.

کلانتری تصریح کرد: روحانیت  با وجود حضور پررنگ در تمام عرصه های مورد نیاز کشور از جهاد و شهادت تا جبهه های فرهنگی همیشه مظلوم و مورد بی مهری بوده است، و روز به روز بر این غربت و مظلومیت افزوده می شود.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون ذخیره روز های سخت نظام بوده اند و در جبهه های حق علیه باطل هر جا که کار گره می خورد به میدان می آمدند و امروز هم که می بینید باز هم روحانیت در خط مقدم جبهه های فرهنگ قرار دارد.

وی افزود: در خیل عظیم و ملکوتی شهدای مدافع حرم بیش از ۳۰شهید مدافع حرم روحانی نیز حضور دارند که این امر به خوبی بیانگر این است که روحانیت خون تپنده و جاری در رگهای اسلام است که هم می تواند شهید تربیت کند و هم ره فیض شهادت نائل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha