پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسئولان ارشد خراسان شمالی

حوزه/مسئولان ارشد استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای از حضور یکپارچه مردم ولایتمدار این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی طی پیامی مشترک از حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم و مسئولان ولایتمدار خراسان شمالی در راهپیمایی ۱۳ آبان قدرانی کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

صفوف یکپارچه مردم ولایتمدار خراسان شمالی که هم‌صدا و هم‌نوا با آحاد ملت در شهرها و روستاها پرچم مبارزه مستمر با شیطان بزرگ را بار دیگر برافراشته کردند، برگ زرینی دیگری بر کتاب قطور افتخارات ملت ایران اسلامی و استان خراسان شمالی افزود.

مردمان خطه گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها، ایران کوچک و نماد وحدت اقوام و مذاهب در این خروش انقلابی اتحاد و انسجام همیشگی خود را در برابر چشم ناظران داخلی و خارجی جلوه‌گر ساختند و بر عهد و پیمان خود با امام و رهبری و شهدای گران‌قدر تأکید دوباره داشتند.

اکنون سال‌هاست که با حضور شما مردمان غیور و انقلابی، ابهت پوشالی استکبار جهانی نزد جهانیان و ملل آزاده فروریخته است. امروز هم اظهارات نابخردانه سردمداران کاخ سفید بیش از همیشه، عناد و کینه آنان علیه ملت آزادیخواه ایران اسلامی را برای همگان آشکار کرده است اما حضور دشمن‌شکن شما مردم زمانه شناس، توطئه‌های آنان برای ایجاد شکاف بین نظام اسلامی و ولی‌نعمتان خود را به شکست کشانید.

بر خود وظیفه می‌دانیم بابت این حضور حماسی، خدای متعال را سپاس گوییم و همراهی و همدلی مردم با خادمان خود در نظام جمهوری اسلامی را ارج بنهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha