شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از فعالیت تبلیغی روحانیون کرمانشاهی در موکب ها خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی شاهد برپا شدن موکب هایی هستیم که جهت خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا علیه السلام در سطح استان از کنگاور تا نقطه صفر مرزی که خارج از استان می باشند، فعال می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه نیز در شهر های متعددی مانند کنگاور، هرسین، بیستون، کرمانشاه، ماهیدشت و... مواکبی فعالند که تعدادی از آن ها را طلاب و روحانیون و تعدادی را مدیریت های مدارس علمیه اداره می کنند.

وی با اشاره به فضای خوب معنوی ایام اربعین و حضور چشمگیر مردم بر لزوم کمال استفاده در زمینه مسائل تبلیغ و تربیتی تأکید کرد و افزود: در راستای بهره مندی از این فرصت تبلیغی از مبلغین توانمند اعم از مبلغین طرح هجرت و... حتی المقدور استفاده های لازم صورت گرفته است. همچنین برای آنکه ان شاء الله بهتر بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم، استفاده از ظرفیت اساتید و طلاب حوزه ها نیز مورد تأکید می باشد.

حجت الاسلام محمدی فر بیان داشت: به مبلغینی که در مواکبی که تدارک دیده شده حضور دارند، جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی، اقامه نمازهای جماعت و استفاده از این بستر جهت بیان احکام مبتلا به زوار و پاسخگویی به شبهات دینی تاکیدات لازم صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha