جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی با تاکید بر این که هیچ‌ مشکل امنیتی در مرزها و کشور عراق نداریم، گفت: تعامل بسیار خوبی میان نیروهای امنیتی-اطلاعاتی ایران و عراق در راستای تأمین امنیت راهپیمایی اربعین حسینی صورت گرفته و مشکلی در این راستا نداریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در جریان بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی امنیتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و همچنین کشور دوست و همسایمان عراق نداریم، اظهارداشت: تعامل بسیار خوبی میان نیروهای امنیتی-اطلاعاتی ایران و عراق در راستای تأمین امنیت راهپیمایی اربعین حسینی صورت گرفته و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا نداریم.

وی با اشاره به بهبود روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: پس از بازدید از دو مرز شلمچه و چذابه، خوشبختانه این نتیجه حاصل شد که وضعیت تردد و عبور و مرور زائرین، سال به سال بهتر و شایسته‌تر می‌شود.

وزیر اطلاعات، با اشاره به شور وصف‌ناشدنی مردم در سفر به کربلای معلی و پیوستن به خیل عشاق اباعبدالله الحسین(ع)، ابراز داشت: از صبح امروز وقتی میان زوار و خادمان اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفتم، چنان شور و اشتیاقی در مردم مشاهده کردم که در هیچ جای دیگر شاهد آن نبوده‌ام، در واقع آنان به‌سوی چیزی در حرکت‌اند که تحولات همه جهان حول محور او رقم خورده و می‌خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، در پایان با تقدیر از مبلغان حوزه‌های علمیه، اظهارداشت: طلاب و روحانیون و علمای دین، در همه عرصه‌ها پا به پای مردم در صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و امروز نیز خود مشاهده کردم که روحانیون چگونه در موکب‌ها به مردم خدمت‌رسانی کرده و دین واقعی رسول‌الله(ص) را با عمل خویش تبلیغ می‌کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha