پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام اکرم الکعبی

حوزه/ حجت‌الاسلام اکرم الکعبی، با بیان اینکه زوار اباعبدالله الحسین(ع) در امنیت کامل هستند، گفت: هم‌اکنون فقط یک‌قدم تا آزادی کامل عراق از لوس وجود نیروهای تکفیری مانده و إن شاءالله پس از اربعین، کلیه مناطق تحت سلطه تروریست‌های دست پرورده آمریکا در مرز سوریه و عراق، پاک‌سازی می‌شوند.

حجت‌الاسلام شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، پیرامون راهپیمایی اربعین حسینی، به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گفت: این راهپیمایی نشان دهنده وحدت امت‌های اسلامی در منطقه بوده و روز به روز توسعه می‌یابد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در عراق را به برکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و تصریح کرد: آنچه در عراق رخ می‌دهد، امتداد انقلاب امام حسین(ع) است.

*زوار اباعبدالله الحسین(ع) در امنیت کامل هستند

وی، با بیان اینکه زوار اباعبدالله الحسین(ع) در امنیت کامل هستند، گفت: هم‌اکنون فقط یک‌قدم تا آزادی کامل عراق از لوس وجود نیروهای تکفیری مانده إن شاءالله پس از اربعین، کلیه مناطق تحت سلطه تروریست‌های دست پرورده آمریکا در مرز سوریه و عراق، پاک‌سازی می‌شوند.

حجت‌الاسلام اکرم الکعبی، راهپیمایی اربعین حسینی را یکی از برکات توسعه انقلاب اسلامی ایران خواند و اذعان داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی‌اش سرنوشت ایران و جهان اسلام را تغییر داد و سبب شد تا مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، این‌چنین باشکوه و میلیونی شود.

وی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی، تجلی وحدت مسلمانان و آزادی خواهان جهان است، اظهارداشت: امروز نه‌تنها مسلمانان، بلکه مردمی از کشورهای دنیا با ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و به دنبال یک نقطه رهایی تا رسیدن به معنویت واقعی می‌گردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha