جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در اجتماع عزاداران حسینی در صحن حضرت فاطمه حرم امیرالمؤمنین(ع)

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی خار چشم صهیونیست ها و آل سعود است، گفت: این راهپیمایی نماد بارز غلبه سفیدی بر سیاهی است و إن شاءالله تا ظهور منجی عالم بشریت، حضرت صاحب العصر و زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از نجف اشرف، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در جمع زائران اباعبدالله الحسین(ع) در صحن فاطمه الزهرا(ص) حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع)، با بیان اینکه سفر اربعین یک فرصت معنوی استثنایی در زندگی انسان‌هاست، اظهارداشت: این فرصت ناب که فیض عظیمی برای هر زائر اربعین حسینی است، بسیار گران‌بها و ارزشمند بوده و باید بهره‌های وافری از آن برد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای خاموش کردن چراغ زیارت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: در طول تاریخ همواره دشمنان اسلام و بشریت سعی در خاموش کردن چراغ زیارت امام حسین(ع) داشته و از همان موقع تا به امروز هیچ‌گاه این چراغ همچو امروز روشن و فروزنده نبوده است.

امام جمعه موقت اهواز، راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی را خار چشم صهیونیست‌ها و آل سعود دانست و تصریح کرد: این خیزش میلیونی قطعاً از برکات انقلاب عظیم و الهی امام خمینی(ره) می‌باشد که باید شکر واجب آن را به جای آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در پایان یکی از اثرات راهپیمایی زیارت اربعین اباعبدالله الحسین(ع) را وحدت و همگرایی ملت‌های جهان اعلام کرد و اظهارداشت: این راهپیمایی نماد بارز غلبه سفیدی بر سیاهی است و إن شاءالله تا ظهور منجی عالم بشریت، حضرت صاحب العصر و زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha