جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی تصریح کرد: نباید علاقه اولیا به موفقیت های علمی و تحصیلی دانش آموزان مانع ورود آنها به مساجد و فعالیت در بسیج شود، بلکه باید بدانند که مسجد عامل تقویت بنیه های علمی و عملی است و یکی از راه های اعتماد سازی برگزاری کلاس های درسی و تقویتی در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج دانش آموزی یزد با گرامیداشت ایام شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده، گفت: این شهید بزرگ، نماد ارزشمند مقاومت برای تمام مردم و بالاخص جوانان و نوجوانان کشور است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد به رموز موفقیت بسیج دانش آموزی مدارس اشاره کرد و افزود: یکی از رمزهای موفقیت بسیج دانش آموزی، پیوند میان حلقه های مدرسه ،مسجد، اولیاد ، مربیان و روحانیون حوزه علمیه است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی باید به گونه ای باشد که نه تنها در علم آموزی و تحصیل دانش آموزان خدشه ای وارد نکند بلکه آنها را نسبت به درس قوی تر و پایبندتر کند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تصریح کرد: نباید علاقه اولیا به موفقیت های علمی و تحصیلی دانش آموزان مانع ورود آنها به مساجد و فعالیت در بسیج شود، بلکه باید بدانند مسجد عامل تقویت بنیه های علمی و عملی  است و یکی از راه های اعتماد سازی برگزاری کلاس های درسی و تقویتی در مساجد است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان این که یکی از اهداف عالیه انقلاب تربیت نسل ارزشمند و فرهیخته ای است، اضافه کرد: این نسل ارزشمند باید زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج)باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در پایان به اهداف خبیثانه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در طول تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار خواهان ملت هایی سر سپرده است که خواسته های آنها را انجام دهند که به حول و قوه الهی و فرمایشات و تدابیر رهبر معظم انقلاب هیچ گاه نخواهند گذاشت که این مسائل مانع عزت و پیشرفت ملت جمهوری اسلامی گرفته شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha