سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مجلس عزاداری «اربعین حسینی» در مرکز اسلامی انگلیس برگزار می‌شود

حوزه/پنجشنبه این هفته مجلس عزاداری اربعین حسینی (ع) با سخنرانی «شیخ عیسی جهانگیر» به زبان انگلیسی در مرکز اسلامی انگلیس، محل تجمع شیعیان در شهر لندن برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مرکز اسلامی انگلیس در شهر لندن، مجلس «اربعین حسینی» برگزار می‌کند.

مجلس عزاداری اربعین امام حسین (ع)، پنجشنبه این هفته 9 نوامبر 2017 در مرکز اسلامی انگلیس برگزار می‌شود. این مراسم عزاداری با سخنرانی «شیخ عیسی جهانگیر» و نوحه‌خوانی و مرثیه سرایی«سید ضیغم علی شان» به زبان انگلیسی برای خواهران و برادران شیعه در انگلستان برگزار خواهد شد. قرائت قرآن در این مجلس توسط سید جلال معصومی انجام می‌گیرد.

مرکز اسلامی انگلیس

مرکز اسلامی انگلیس یک مؤسسه خیریه در شهر لندن، محلی است برای عبادت و برپایی شعائر دینی و تبلیغ معارف اسلامی، و جایگاهی برای آموزش آموزه‌های اسلامی و گردهمایی علمی و فرهنگی و نیز پایگاهی برای تجمع خانواده‌ها برای تقویت روابط اجتماعی.

این مرکز هم‌زمان با مبعث نبوی و با حضور مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایرانی و انگلیسی و سایر کشورهای اسلامی و همچنین قشرها مختلف مردم در سال ۱۳۷۷ هجری شمسی برابر با ۱۴۱۹ هجری قمری و مصادف با ۱۹۹۸ میلادی رسماً به عنوان یک مؤسسه خیریه آغاز به کار نمود؛ و هم اکنون حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شمالی ریاست آن را بر عهده دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha