پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جهاد ذبیان

حوزه/ جهاد ذبیان از سخنان سید حسن نصرالله قدردانی کرد و گفت: هربار که سید حسن نصرالله سخنرانی می کند، سخنان او مایه آرامش لبنان و مردم کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، پس از سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله درباره استعفای سعد الحریری از عربستان، امروز جهاد ذبیان رئیس جریان صرخه وطن در لبنان، از سخنان سید حسن نصرالله  قدردانی کرد و گفت: هربار که دبیرکل حزب الله سخنرانی می کند، سخنان او مایه آرامش لبنان و مردم کشور است و دیروز نیز با سخنان خود، به همه اطمینان داد که اوضاع سیاسی و امنیتی به اندازه ای که برخی جریان ها ادعا می کنند، خطرناک نیست و اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی در مورد استعفای سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان نیز گفت: موضع گیری سید حسن نصرالله در این زمینه با صراحت تمام نشان داد که اقدام حریری به اختیار او نبوده و همین مسئله پرسش های زیادی را درباره این استعفا و زمینه های آن ایجاد می کند و نشان می دهد که این استعفا زمینه هایی دارد و البته اهداف آن سعودی است.

ذبیان گفت: بر این اساس ما خواستار تعیین سرنوشت حریری هستیم و می‌خواهیم بدانیم آیا کاملا آزاد است یا خیر و این که آیا آن گونه که جریان المستقبل ادعا می‌کند، آیا حریری به لبنان باز خواهد گشت یا این مسئله قرار است با دخالت های عربستان در مسائل داخلی لبنان پیوند بخورد؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha