جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید سعیدی

حوزه/ مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نخستین نماد شهید آیت الله سید محمد رضا سعیدی در قم نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سید محمدموسوی‌منش ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی  که در سالن محراب آستان حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، برگزار شد، با اشاره به موضوع ترویج فرهنگ شهادت و ایثار شهادت در سطح شهر، اظهار داشت: با توجه به برگزاری همایش شهدای روحانی در قم باید سعی کنیم در این راستا بتوانیم فرهنگ شهادت و ایثار رواج پیدا کند.

وی افزود: در گذشته نمادی از سپاه پاسداران در میدان شهید سعیدی بود اما به دلیل وجود میدان سپاه در سطح شهر، این المان از میدان شهید سعیدی به این میدان انتقال داده شد که بعد از طراحی المان شهید آیت الله سعیدی، این المان در میدان شهید سعیدی قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم  عنوان کرد: تلاش های فراوانی در طراحی المان شهید آیت الله سعیدی از جمله وجود یکی از ویژگی های بارز این شهید در المان و اسلامی بودن طرح انجام شده است.

وی با بیان اینکه نخستین نماد مجتهد شهید آیت الله سید محمد رضا سعیدی در قم نصب خواهد شد، ابراز کرد: در راستای برگزاری همایش شهدای روحانی به ویژه شهید آیت الله سید محمد رضا سعیدی، از هنرمندان صاحب سبک دعوت شده تا المانی را از این شهید طراحی کنند تا در میدان شهید سعیدی نصب شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha