شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح ضیافت زوار

حوزه/ هم‌زمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، صدها خانه، حسینیه و مسجد در استان خوزستان به‌صورت خودجوش و کاملاً مردمی میزبان زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزهای شلوغ و پر ازدحام که همگان در تلاش برای رساندن خود به خیل عظیم عشاق الحسین(ع) هستند، شهروندان به‌ویژه جوانان خوزستانی، در طرحی کاملاً خودجوش، میزبان زائران طریق الحسین(ع) شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در طرح ضیافت زوار بنا است که زائران تازه از راه رسیده به مدت یک شب در منازل و یا حسینیه‌های شخصی شهروندان اهوازی اسکان یابند.

این طرح برای اولین بار در سال گذشته توسط هیئت روضه‌الزهرا(س) اهواز کلید خورد و امسال نیز با همکاری تعداد زیادی از مؤسسات فرهنگی و مراکز مردم‌نهاد در اهواز استمرار می‌یابد.

همچنین بنا به گفته حجت‌الاسلام فاطمی کیا، مسئول هیئت روضه الزهراء اهواز، سال گذشته قریب به ۵ هزار زائر از اقصا نقاط کشور و حتی کشورهای مختلف در این طرح سازمان‌دهی شدند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های سریع برای اسکان و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ستاد مردمی اسکان اربعین در استان خوزستان راه‌اندازی شده است، اظهارداشت: اشخاصی که قصد دارند در این طرح میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشند، می‌توانند جهت هماهنگی با شماره ۰۹۰۱۶۲۵۵۸۱۶ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha