پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: ما از حریری می خواهیم با مردم لبنان با صراحت اعلام کند حقیقت این استعفا چیست، زیرا سخنان او در متن استعفا به هیچ وجه قانع کننده نیست و ما از دولت حریری نیز می خواهیم منافع ملی را بر منافع خارجی ترجیح دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، صبح امروز شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة لبنان در سخنانی از تمام نیروهای سیاسی و مردمی و دینی و تمام اقشار جامعه لبنان خواست در برابر توطئه ها هوشیار ومراقب باشند.

وی افزود: استعفای سعد الحریری از نخست وزیری توطئه ای خارجی است که در راستای سیاست های آمریکا در منطقه و با دستور عربستان صورت گرفت و البته این تصمیم حریری به سود او و لبنان و وحدت ملی لبنان نیست، بلکه به سود دشمنان لبنان و توطئه ها و فتنه های آنها است و ما از تمام نیروهای سیاسی و دینی می خواهیم مراقب باشند و وحدت ملی و اسلامی را حفظ کنند، زیرا ما با گفت‌وگو و ملاقات با همدیگر می تواتیم لبنان را حفظ کنیم.

این روحانی اهل سنت لبنان ادامه داد: هرگونه سخنان و اظهارات فتنه انگیز و تحریک کننده در این شرایط به سود آمریکا و صهیونیست ها است و ما از حریری می خواهیم به مردم لبنان با صراحت اعلام کند حقیقت این استعفا چیست، زیرا سخنان او در متن استعفا به هیچ وجه قانع کننده نیست و ما از دولت حریری نیز می خواهیم منافع ملی را بر منافع خارجی ترجیح دهد.

وی تاکید کرد: برخی کشورها هستند که توطئه های و فتنه های آنها برای تجزیه منطقه با شکست روبرو شده و اکنون می خواهند خشم خود را بر لبنان خالی کنند و از لبنان انتقام بگیرند و ما از همه می خواهیم در برابر این توطئه همتحد بایستند و به همه گروه ها نیز هشدار می دهیم که مراقب مزدوران آمریکا در لبنان باشند و همه باهم برای حفظ لبنان ووحدت آن تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha